ارملة مصرية زواج فى السر

ارملة مصرية زواج فى السر وذلك لأسباب إجتماعية تخصها، طلب الزواج هذا مقدم لك من تلفزيون زوجتى عن ارملة مصرية للزواج عرفى فى السر والآن الى التفاصيل.

ارملة مصرية زواج فى السر


ارملة مصرية زواج
ارملة مصرية للزواج عرفى فى السر



ارملة مصرية زواج فى السر


السلام عليكم، انا ارملة مصرية للزواج عرفى فى السر، انا جميلة فى الثلاثين من عمري، ابحث عن شاب او رجل يتزوجنى بدون شروط، لكن افضل زواجنا يكون فى السر والسبب لأنى حالياً باخذ معاش زوجى هو كان مهندس زراعى تعيين قديم ومعاشه بيساعد فى الحياة الصعبة، ولو تزوجت زواج علنى وتم الاشهار هيوقفوا المعاش.


عشان كده ياريت الاقى واحد يقبل بشرطى، وان شاء الله هيتم الزوج فى اقرب وقت ممكن انا ست وحدانية والحياة صعبة وكل الرجاله طمعانين فيا عشان انا حلوة وشيك، نفسى فى راجل يكون سند وظهر ليه يحمينى ويخاف عليه، انا اسمى رانيا شكلى حلو وطويلة ومهتمة بنفسى وبيضاء.


شروط الأرملة المصرية للزواج فى السر


زى ما قولت ماعنديش اى شروط ومش شرط يكون غنى او حتى متزوج وياخدنى زوجة تانيه عادى المهم يكون محترم وطيب انا معايا بنوتة صغيرة لسه خمس سنين وعندى شقة ورثتها من المرحوم وعايشه فيها مع بنتى انا منتظرة الجادين ياريت يراسلونى بسرعة وبجد شكراً جداً لموقع تلفزيون زوجتى لمساعدتهم للحالات الانسانية.


تحديات تواجه المرأة المصرية عند الزواج في السر


  • تواجه الأرملة المصرية التي تختار الزواج في السر تحديات ثقافية واجتماعية عديدة. ففي مجتمع يميل إلى وصمة العار على الأرملة، قد يُنظر إلى زواجها في السر على أنه علامة على الضعف أو الخوف من المجتمع.
  • تواجه الأرملة أيضًا صعوبات قانونية، حيث لا يُسمح لها بالزواج مرة أخرى قبل انقضاء فترة العدة، وهي أربعة أشهر وعشرة أيام.
  • يُضاف إلى ذلك، قد تواجه الأرملة صعوبات في إيجاد شريك مناسب، حيث يميل بعض الرجال إلى تجنب الزواج من أرملة.


طريقة التواصل مع صاحبة إعلان الزواج:


يمكنك مراسلتنا بخصوص صاحبة اعلان الزواج مباشرة عبر صفحة اتصل بنا من هنا.


لا تنس: اكتب اسمك، وبريدك الإلكترونى، ومحتوى رسالتك بشكل واضح، ثم إرسال.

ارملة مصرية زواج فى السر
Dr.Admin

تعليقات

google-playkhamsatmostaqltradent