مطلقة مصرية للزواج زواج عرفى زواج سري

مطلقة مصرية للزواج طلب زواج جديد من مصر لمطلقة مصرية جميلة تعمل طبيبة تبحث عن شريك الحياة ولديها شقتها الخاصة، الطلب مقدم من تلفزيون زوجتى عن مطلقة من مصر للزواج.

مطلقة مصرية للزواج زواج عرفى زواج سري


مطلقة مصرية للزواج
مطلقة من مصر للزواج زواج عرفى زواج سري


مطلقة مصرية للزواج

مطلقة من مصر للزواج زواج عرفى زواج سري.

مواصفات مطلقة من مصر للزواج


السلام عليكم، أول حاجه عايزه بجد أشكر موقع تلفزيون زوجتى لموافقتهم على النشر الله يبارك فيكم موقع رائع جداً، وبتعملوا خير لناس كتير، انا دكتورة نرمين من الاسكندرية مطلقة من مصر للزواج، تعبت من الوحدة ومحتاجة راجل جمبى.


أنا حاصلة على دكتوراة من كلية طب جامعة الاسكندرية حالتى المادية ممتازة بفضل الله، وأعمل طبيبة عظام وأمتلك عيادة خاصة قريبة من بيتى مواصفاتى سيدة جميلة وحنونة، أعشق السفر واحب الهدوء جدا وأعشق الرومانسية.


تزوجت مرة وحصل طلاق بسبب خلافات زوجية مع طليقى عندى ولد عمره خمس سنين ارغب فى الزواج من شخص صادق ومتفاهم وهادىء وغير عصبى ويحب الاطفال بشرط يعامل ابنى جيدا ويعتبره ابنه عندى بيتى وهو ملكى وسنعيش فيه معاً.

مطلقة من مصر للزواج زواج عرفى زواج سري.

صفات الزوج المطلوب من مطلقة مصرية


طولى 169 سنتيمتر، وزنى 68 كيلو جرام بشرتى بيضاء، ولون شعري أسود ناعم وطويل سبب طلاقى كانت المشاكل الزوجية وعصبية زوجى الزائدة وبعدين عرفت انه كان يعرف ست تانيه عشان كده كان متغير عليا وبيخلق المشاكل فى البيت اتمنى المراسلة من الجادين، منتظراك تراسلنى.


طريقة التواصل مع صاحبة إعلان الزواج:

يمكنك مراسلتنا بخصوص صاحبة اعلان الزواج مباشرة عبر صفحة اتصل بنا من هنا.

لا تنس: اكتب اسمك، وبريدك الإلكترونى، ومحتوى رسالتك بشكل واضح، ثم إرسال.
مطلقة مصرية للزواج زواج عرفى زواج سري
Dr.Admin

تعليقات

google-playkhamsatmostaqltradent